The most authentic thing about us is our capacity to create, to overcome, to endure, to transform, to love and to be greater than our suffering. (Ben Okri)
Ik hou niet van afkicken Ik had Devin Townsend nog nooit live gezien, maar nu ben ik verslaafd haha. Het zal nog wel een tijdje duren voor hij weer in de buurt is..
The most authentic thing about us is our capacity to create, to overcome, to endure, to transform, to love and to be greater than our suffering. (Ben Okri)
Dat komt wel goed dan. Ikzelf ga er met een vriend heen (bandgenoot), dus dat zijn er al minstens 4.
Ik ben wel benieuwd naar wanneer de Addicted en Deconstruction shows worden aangekondigd. En vervolgens als een dolle de tourpagina blijven refreshen totdat ze in de verkoop gaan.
Inderdaad, ik ben ook benieuwd. Ik hoop ook dat ik snel tickets kan kopen voor de Ki & Ghost optredens, want ik heb nog geen kaartjes.. En ik ben ergens bang dat ik die niet meer ga krijgen, maar goed, ik hou alles scherp in de gaten!
Als ik het goed heb begrepen komen er later nog meer kaarten beschikbaar (tot nu toe zou een soort voor-voorverkoop zijn geweest?), en als ze het een beetje marketing-technisch-slim aanpakken komen er misschien ook nog wel alles-in-1 deals. Maak je nog niet al teveel zorgen.
Nee, ik was al helemaal geflipt omdat er overal Sold Out stond, en had al op internet advertenties gezet voor tweedehands tickets, maar toen wees iemand hier (ik dacht dat jij dat was?) me erop dat alleen de voorverkoop was uitverkocht. Ik denk dat het vast wel moet lukken!
Mja tickets voor de optredens moet ik ook nog regelen maar ik vind dat dat wel gaat lukken. Het lijkt me ook leuk om wat nederlanderse devin fans daar te ontmoeten ja! Zeker als een vriend van me die nog twijfelt of hij mee wil niet meegaat. Hoe kan je twijfelen over zo'n contertreeks :'(
Inderdaad, hoe kan je daar nou aan twijfelen! Misschien als er veel Nederlanders zijn die gaan, kunnen we van tevoren ergens daar afspreken, lijkt me wel lachen.
Er worden waarschijnlijk door wat andere forum-enthousiastelingen ook nog wat activiteiten georganiseerd. Hoe en wat is geloof ik nog niet helemaal duidelijk, maar dat lijkt me ook wel grappig. Sowieso, andere Devin fans ontmoeten is altijd leuk.