Speak your own language here...
#280861 by Mr.J
Thu Sep 15, 2011 9:24 am
Alle fire?!? Heldiiiig.

Deconstruction får holde for meg. Det er det albumet av de fire jeg har hørt mest på så.
Vi snakker minst to ganger hver dag i tre uker så jeg gleder meg mildt sagt som et lite barn.
#281024 by Silje
Sat Sep 17, 2011 8:21 am
Faffy wrote:...Det kan tenkes at jeg faktisk flytter til London i overimorgen. D:

Herregud hva er det jeg driver med?!

Ja, også har jeg billetter til alle fire konsertene. :P Sees!



AAA ha det kult i London! :D Og heldig som skal på alle fire, åå. Jeg får bare håpe Devin kommer til Norge igjen om ikke lenge. :P

Hei kan vi bli venner på facebook eller? (føler meg litt teit nå da hahah)
Men kos med nye venner, hoho.
#281035 by Abydost
Sat Sep 17, 2011 9:38 am
Det var jo ikke dyrt med billetter til alle fire da, er fly og sånn shit som koster. Men jeg har booka hostell med den andre gjengen, 700kr for 5 overnattinger, og så var det 1200 tur retur med fly. Ikke den dyreste turen! Verdt det.
#281040 by Faffy
Sat Sep 17, 2011 10:53 am
Silje wrote:
Faffy wrote:...Det kan tenkes at jeg faktisk flytter til London i overimorgen. D:

Herregud hva er det jeg driver med?!

Ja, også har jeg billetter til alle fire konsertene. :P Sees!



AAA ha det kult i London! :D Og heldig som skal på alle fire, åå. Jeg får bare håpe Devin kommer til Norge igjen om ikke lenge. :P

Hei kan vi bli venner på facebook eller? (føler meg litt teit nå da hahah)
Men kos med nye venner, hoho.

ja, klart det! Hadde tenkt aa legge deg til... Men her i london var det ikke saa mye internet aa skryte av. :P
Bor forresten i gangavstand til begge konsertlokalene! :D LIKER.
#281091 by Faffy
Sun Sep 18, 2011 2:17 am
Silje wrote:Yeey! Hva heter du da? :P Juhu, jeg driver og får mange nye facebookvenner!

Digg at det er kort å gå da :D Ååå det blir sikkert sykt gøy. Sist konsert var det jo hvertfall gøy, yayayay.

Har link i signaturen, men hvis den ikke virker, er jeg sikkert den eneste Eli Langstroempe der. :p
#283750 by Fleksnes
Mon Oct 10, 2011 4:45 am
Noen som skal på vip'n her ell? :P

Har Vip på Addicted og Ghost.. men bare vanlig på decon og ki.. ^^

Må bli den sjukeste opplevelsen ever! (hvertfall tett oppunder da bruce dickinson fløy oss fra oslo til stockholm..- hehe)

Ha en fin dag videre folks :)
#283756 by Faffy
Mon Oct 10, 2011 6:03 am
Har VIP til Ki! :3

Det blir så fiiiiint og artiiiiig! Gleder meg til å se og møte dem igjen. Ålreite kanadiere : D
#285036 by Fleksnes
Sat Oct 22, 2011 6:21 pm
Silje wrote:Nei :( Er så innmari blakk :(

ah.. den er kjip!

oslo er jo blodsuger stedet number one også da :P
#285389 by Fleksnes
Wed Oct 26, 2011 6:54 am
Faffy wrote:Har VIP til Ki! :3

Det blir så fiiiiint og artiiiiig! Gleder meg til å se og møte dem igjen. Ålreite kanadiere : D



Det blir sjov ja!
satt og drakk litt med Ryan, dave og brian.. de var jo så hyggelige!
Selv om jeg kanskje virka noe på bærtur utovernatta der.. haha

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests