Speak your own language here...

#119342 by Persuader
Thu Apr 20, 2006 3:33 am
Skit, ingen som ska dit? Vore ju mäktigt att haka upp med någon härifrån...Inte så mycket att se för övrigt, men va fan...Mer öl! :P

#119408 by Der Meister
Thu Apr 20, 2006 12:15 pm
af_ödla wrote:Pissråtta! Jag skulle hugga av min högra hand för att se SYL, men att åka till Hultsfred känns ännu värre!
Kan de inte ta en avstickare till hufvudstaden när de ändå är ute och flänger i riket?

Sanningens ord! Kom till Stockholm!!!!

#119413 by Khorde
Thu Apr 20, 2006 1:39 pm
Kan vi inte starta en stor tråd i devins nylle så han ser huyr mycket vi fem i stockholm vill hja honom här
för liksom , räcker det inte med fem personer kärlek till ett band för att få hit honom så vet jag inte fan vad som skulle få honom att komma hit..

Pengar?! HAHAHA , den var bra den...

#119419 by Der Meister
Thu Apr 20, 2006 3:38 pm
Jag ska till Frushuset imorgon, jag tar med mig en leksakspistol och hotar personalen där om dem inte bjuder in SYL till en spelning på Arenan! :twisted:
Sen kan vi fem var där! :lol: All Hail The Few Flesh!

#119422 by Turge
Thu Apr 20, 2006 3:56 pm
Hei! Siden jeg er norsk skjønner jeg det aller meste av det dere skriver. Og jeg oppdaget i dag at Hultsfred er samtidig som en reunion jeg skal på.
Så! Vet dere hvilken dato SYL skal spille på Hultsfred? VIKTIG!

#119575 by Edzecrüshaer
Sat Apr 22, 2006 2:16 am
NÃ¥gonstans mellan 15-17 Juni, Turge.
Lett att SYL borde åka till Stockholm fy ffan.

#119592 by Der Meister
Sat Apr 22, 2006 6:30 am
Edzecrüshaer wrote:Någonstans mellan 15-17 Juni, Turge.
Lett att SYL borde åka till Stockholm fy ffan.

Japp! Om jag skulle vara rik så skulle jag åka hela vägen till Kanada bara för att se de!!! But life´s not fair you know. :(

#120918 by Edzecrüshaer
Sun May 07, 2006 3:02 am
Der Meister wrote:
Edzecrüshaer wrote:Någonstans mellan 15-17 Juni, Turge.
Lett att SYL borde åka till Stockholm fy ffan.

Japp! Om jag skulle vara rik så skulle jag åka hela vägen till Kanada bara för att se de!!! But life´s not fair you know. :(

Enda dagen dom är off på turnén är dagen efter Hultsfred, kom till Stockholm då vafan!! :D

#120979 by af_ödla
Mon May 08, 2006 2:41 am
De kan bo hos mig! Jag bjuder på smugglaröl och Sibylla! Vad mer kan de begära!?! :lol:

#121070 by misantropi
Mon May 08, 2006 1:26 pm
Turge: tror SYL lirar 15 juni på hultan. vet inte om det släppts nåt spelschema än men tyckte det stod på blabbermouth iaf, kan ju vara mindre tillförlitligt förvisso.

#121100 by Persuader
Tue May 09, 2006 12:55 am
af_ödla wrote:De kan bo hos mig! Jag bjuder på smugglaröl och Sibylla! Vad mer kan de begära!?! :lol:


Haha, kanon... :D

#150372 by Biert
Thu May 24, 2007 6:13 am
Can any of you awesome Swedish people give us an indication of the Swedish parts of Don't Know Why (one of the bonus tracks on the second Ziltoid disk)? I know it's quite sped up, and I'm not asking for a word-for-word transcription, but just the basic ideas behind the questions asked in this interview.

I'm just assuming it's Swedish because it sounds at least Scandinavian, and Tracy said that the singer from Soilwork did some guest vocals on it. He's Swedish right?


Thanks in advance to you helpful people :)

#150376 by Persuader
Thu May 24, 2007 6:40 am
Yup he's Swedish.

I don't have Ziltoid yet, waiting for it to arrive..Maybe some other Swede around here can shed some light?

#150383 by Turge
Thu May 24, 2007 8:03 am
LOL! It's that swedish comedian, from television! "Mjaaaaaaaa!" :lol:

Oh well, here's the translation I think. Not sure about all of it, but roughly:

-----

Yeeeeees, welcome to this... 30 minute long program. Today we have a special guest, who's been travelling very, very far. Allow me to introduce... Ziltoid!

*Ziltoid asks about questions*

Yes, yes, lots of questions here. People have been calling, we have Lisa from Norrköping (a town in Sweden) and Pelle from Nörrebro. But... I heard that you like meatballs, or maybe bacon, or maybe, or maybe, bull-meat? (should this be "ox-meat?")

*Ziltoid talks about photographs and stuff*

Yeah, and then we have Lennart from Ödåkra here. Lennart, what's your question?

Lennart: I was wondering how many travels you do in (something I don't understand)?

*Ziltoid answers*

Yes, then we go for the next question. We have Jenny from (can't hear where).

------

And now I don't understand any more of it. :P

#150384 by Biert
Thu May 24, 2007 8:09 am
Thanks, my 'Swedish' friend :P

So the questions and answers are pretty much unrelated?

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests